27 Temmuz 2015 Pazartesi

TFF VE İBB KULÜPLERE MALZEME YARDIMI YAPTI


İBB tarafından Türkiye Futbol Federasyonu aracılığı ile amatör spor kulüplerine yapılan malzeme yardımı, 23 Temmuz 2015 tarihinde Orhan Saka Amatörler Evinde yapılan dağıtım töreni ile başladı.



Dağıtım töreninin ardından Kağıthane, Sarıyer, Beşiktaş ve Beyoğlu ilçe kulüpleri malzemelerini bizzat Genel Başkan Ali Düşmez’in elinden aldı.

Yapılan malzeme dağıtım törenine Genel Başkan ve TFF Yönetim Kurulu Ali Düşmez’in yanı sıra İBB Gençlik ve Spor Müdürü Ayhan Kep, İBB Destek Hizmetleri Daire Başkanı Osman Savaş katıldılar.
Yapılan konuşmalarda İBB Gençlik ve Spor Müdürü Ayhan Kep, kulüplere gösterdikleri ilgiden ötürü teşekkür ederken, İBB olarak amatör spor ve sporcunun her zaman yanında olacaklarını belirtti.
 
Amatör kulüplerimizin sorunları için daima çare arayan ve onlara katkı sunabilmek için her kurumla iletişime giren Genel Başkan Ali Düşmez ise başta İBB Belediye Başkanı Kadir Topbaş olmak üzere İBB Gençlik Spor birimine ve tüm ekibe teşekkür etti.


Yapılacak yardım ve projelerin daima devam edeceğini belirten Ali Düşmez, yeni sezonda tüm kulüplere başarılar diledi.

Yapılan törenin ardından protokol heyeti tüm kulüpler ile tek tek selamlaşarak malzemelerini dağıttı. Startı verilen malzeme yardımı ilçelerimizde belirlenen tarihte ve yerde devam edecek olup tüm kulüplerimize hayırlı olmasını diler, yeni sezonda başarılar dileriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder