17 Haziran 2015 Çarşamba

TFF BAŞKANLIK SEÇİMLERİ İSTANBUL'DA KRİZ ÇIKARDI


Yaklaşan TFF seçimleri öncesi adaylardan Haluk Ulusoy'u destekleyeceğini açıklayan İstanbul İl Başkanı Yemen Ekşioğlu'na İASKF Başkanı Ali Düşmez tepki gösterdi
Ali Düşmez'in şu anda mevcut Demirören yönetiminde bulunan Ekşioğlu'nun bu hareketinin etik bulmadığı kendisine 2 gün süre verdiği "Eğer geri adım atmazsa ya istifa etsin yada gereğini yaparız" dediği belirtiliyor.

Bu gelişmeler üzerine TFF İstanbul İl Başkanı Yemen Ekşioğlu bir basın toplantısı yaparak açıklamalarda bulunmak için Orhan Saka Amatörler Evi Toplantı salonuna geldiğinde bir sürprizle karşılaştı.
Toplantı salonunun kapılarının kapalı olduğunu ve açılmayacağını öğrenen Yemen Ekşioğlu çok sinirlenerek toplantıyı makam odasında yapmaya karar verdi.

Burada yaptığı açıklamalarda kendi dönemlerinde amatör futbol için yaptıklarını anlatarak kendisine yapılanın çok büyük bir yanlış olduğunu söyledi.

Haluk Ulusoy'u destekleme kararı alması sonucu kendisine bu şekilde bir yaklaşım gösterilmesinin yanlış olduğunu vurgulayan Yemen Ekşioğlu "Delege listelerini görünce Haluk Ulusoy'u destekleme kararı aldım." dedi.

İstifa etmeyeceğini söyleyen Ekşioğlu "Çok istiyorlarsa bir yanlışım varsa beni görevden alsınlar. Yaptığım bu kadar hizmetin karşılığı buymuş demek ki" diyerek sitem etti.

İASKF Başkanı Ali Düşmez'in 2 gün süre verdiği Yemen Ekşioğlu eğer istifa etmezse yönetim kurulu tarafından görevden alınacağı gelen bilgiler arasında. Bu arada Yemen Ekşioğlu görevden alınırsa yerine yönetim içinden tecrübeli bir üyenin atanacağı konuşuluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder