22 Ağustos 2014 Cuma

GOP AMATÖR KULÜPLER BİRLİĞİNDE GÖREV DAĞILIMI YAPILDI

Gaziosmanpaşa Amatör Spor Kulüpleri Birliği kongre sonrasında yaptığı toplantıda görev dağılımını gerçekleştirdi.

Gaziosmanpaşa Amatör Spor Kulüpleri Destekleme Derneği, geçtiğimiz Temmuz ayı başında gerçekleştirdiği kongre sonrası, Ağustos ayı sonlarına yaklaştığımız bugünlerde ilk toplantısını yaparak görev dağılımını gerçekleştirdi.
Derneğin Hürriyet Mahallesi Poligon Caddesi'nde bulunan Belediye tesislerinde yaptığı toplantıya katılan yönetim kurulu üyelerinin yaptıkları görev dağılımı şöyle oldu:
Murat Yılmazer (Başkan)
Mustafa Koral (Başkan Yardımcısı) 
Mustafa Türlü (Genel Sekreter)
Ayhan Kolso (Muhasip Üye)
Mehmet Halil Hayta (Yönetim Kurulu Üyesi)
Metin Ebret  (Yönetim Kurulu Üyesi)
Enver Anık  (Yönetim Kurulu Üyesi)
Cengiz Aydoğdu  (Yönetim Kurulu Üyesi)
Ahmet Şahin  (Yönetim Kurulu Üyesi)
Naki Yıldız  (Yönetim Kurulu Üyesi)
Şenyurt Topal  (Yönetim Kurulu Üyesi)
Yılmaz Çeken  (Yönetim Kurulu Üyesi)

KAYNAK: GOPHABER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder